пʼятниця, 3 листопада 2017 р.

Американська журналістка Аманда Ріплі вивчала причини успішності освітніх систем Фінляндії, Польщі, Південної Кореї та низькі результати США в міжнародному оцінюванні PISA і описала всі свої спостереження та результати аналізу в книжці “Розумники”.
Вона нещодавно вийшла в українському перекладі.
Там є фрагмент, який стосується впливу батьків на навчальні результати дітей.
Виявилось, що шкільні активності батьків по організації фестивалів, ярмарків тощо, не впливають на успішність дітей у навчанні.
Натомість має значення зовсім інше — чи читають їм батьки щодня книжки і чи обговорюють складні теми і проблеми.
Діти, яким у ранньому віці батьки читали книжки щодня або майже щодня, в 15 років показували значно кращі результати з читання в усіх країнах.
Ріплі пише, що у Новій Зеландії та Німеччині учні, батьки яких регулярно читали їм у дитинстві, майже на півтора роки випереджали за освітнім рівнем однолітків.
“15-річні підлітки, з якими батьки обговорюють складні соціальні проблеми, не тільки мають кращі результати в тестуванні PISA, але й загалом більше люблять читати”, - пише журналістка. Усі ці спостереження підтверджують багато досліджень.
Зрештою, Аманда Ріплі приходить до висновку: “Те, що батьки роблять із дітьми вдома, важить більше, ніж їхня допомога школі”.
Тож читайте своїм дітям більше, говоріть з ними і просто любіть!

Золоті голови: «Розумники» Аманди Ріплі

Немає коментарів:

Дописати коментар